ankisehlstedt.blogg.se

Filosoferande och funderingar, reflektioner och kärleksförklaringar, gränsöverskridande glädjeyttringar, förhållningssätt, eget bestämmandemandat över vad som är mitt livs gåvor och hur de av mig förvaltas.

Elektrifierad

Publicerad 2015-08-03 18:11:00 i Allmänt,

Min kropp är brännmärkt av dina kärleksfulla händer, de kräver mig, de kräver att få mig för att tillfälligt släcka din lust. Jag känner din sträva kind mot min, jag kan med min fingertoppskänsla följa fårorna i din hud,jag vill begrava mig i dem och aldrig mer komma tillbaka. Älskade, jag kan dö nu. Din hand runt min handled där du för mig dit du vill ha mig, jag följer dig som den kapten du på skutan är, jag är din skuta och du min förman. Så vidunderligt underbart att släppa kontroll, att få vila i njutningen du ger mig. Jag följer din ryggtavla, jag ser hemligheter däri, den berättar för mig om ett långt hårt liv, ett sjömansliv där många flickor följt din ryggrads knotor och borrat ner sina naglar av lust och desperata rop; never ever leave me .Min Gud, jag kan inte längre röra vid mig själv, när jag drar min hand över mitt ansikte växer mina läppar och styvnar i beredskap att ta emot dina och min mage sjuder av elektrifierad lust så stark att jag kastas bakåt mot en vitkaklad badrumsvägg ( där du en gång tog mig). Du har väckt varje fiber av min kropp, varje fiber av min kropp.
Jag vet inte om jag älskar dig, min erotiska lust är så stark att själva kärleksessensen gömmer sig och skälver av villrådig lusta. 
Jag ska resa, jag ska resa bort från dina varma starka famntag. Jag reser till mitt hem men bort från där jag hittat mitt hemma. Det här blir svårt, det här kräver allt från mig, det här kräver att kroppen sluter sina i många år stängda portar, det här kräver allt av mig.Allt.
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LevNu

Det är den där rytmen, den som håller pulsen vid liv, den som följer mig i mina ups and downs, den som bestämmer tempot i mitt liv, som bestämmer min kittlande närvaro i Livet som är Nu. Osminkad sanning, målad fantasi med kryddad verklighet. Thats me.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela